Dus, wat doen goochelaars?

Ik weet dat iedereen hier al een idee voor heeft. De goochelaar laat objecten verschijnen en verdwijnen, verandert de kleuren van objecten en blijft lijstjes maken. Dit is allemaal waar. Magie is leuk en mensen genieten ervan. Sterker nog, ik heb daar alleen al een heel artikel over geschreven. Soms, wanneer iemand een goochelaar inhuurt, hebben ze geen idee wat de goochelaar moet doen. Ik zou graag willen vragen: “Wat zou je willen dat de goochelaar voor je evenement doet?” wanneer een klant voor het eerst belt. Soms is er een antwoord, soms staat er. “Ik weet het niet” of “Daar heb ik nooit aan gedacht…”

Ik lever diensten als goochelaar en die dienst moet de richtlijnen volgen van andere dienstverlenende bedrijven. Houd er nu rekening mee dat mijn service uniek is. Wat ‘verkoopt’ of ‘biedt’ een goochelaar? De waarheid is dat we herinneringen verkopen. Nu komt hier het probleem. Als je een geweldige goochelaar ontmoet, verkoopt hij of zij je prachtige herinneringen en als je een cadeau krijgt van een gewone goochelaar, verkoopt hij of zij je vreselijke herinneringen. Hier moeten we spreken. Het is een ‘leeg alert’ om kopers op te attenderen. Ik ga geen beroemdheden kiezen – dat is niet mijn doel, mijn doel is om jou zo te maken. Stel vragen om te zien of ze geschikt zijn voor uw evenement. Dat is alles. Misschien zal ik nog een artikel schrijven over hoe je je beroemdheid kunt kiezen.

Dus wat doen goochelaars? De sleutel tot het beantwoorden van deze vraag is om de trucs die goochelaars doen te vergeten. Kijk verder dan dat. Maken goochelaars onvergetelijke herinneringen? Respecteer je je publiek en gasten? Is hij/zij verder gegaan dan zijn plicht? Grote goochelaars hebben altijd… altijd (om wijlen Eric Paul te citeren) meer te bieden dan ze verwachten.

Dus als u een goochelaar inhuurt, moet u een goed beeld in uw hoofd hebben van wat u wilt dat de beroemdheid voor uw evenement doet. Een bovengemiddeld coole goochelaar kan een show achter elkaar neerzetten en elke show is fris, nieuw en clean. Ik heb klanten die elk jaar op bezoek komen en nooit twee keer dezelfde show doen. Op dit moment zijn mijn terugkerende zaken 95% van mijn shows. Ik adverteer niet veel en sommige lokale goochelaars begrijpen het niet. De waarheid is dat ik weet wat goochelaars doen en het is mijn doel om het zo goed te doen dat mijn klanten jaar na jaar bij mij terugkomen. Zou het niet fijn zijn om een ​​kapper te hebben die je kent, leuk vindt, vertrouwt en waar je altijd naar terug kunt gaan als je een knipbeurt nodig hebt? Zou het niet beter zijn om naar een dokter te gaan? uw advocaat?

Oh wacht, hoorde ik je dat doen? Hoe vaak gaat u terug naar deze servicespecialist? Geweldig, waarom? Is het omdat ze geweldige service bieden? grote waarde enz? Dus wat doet een goochelaar? Als u een service vindt die geweldige service biedt en herinneringen creëert die een leven lang meegaan, zou u deze dan blijven gebruiken? Mijn bedrijf is uniek, maar onze diensten moeten uniek zijn voor onze klanten.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.